hej tisdag, (:

ja då har det varit svenska, matte, engelska & idrott på schemat idag (:
jag har kommit på att vi som går på en Praktiska i Karlskrona har nog gjort ett stort misstag om inte vill att allt ska gå runt skolan på 5 min.
fick iaf veta idag vilka som kan hålla käften om saker och ting som man säger till dom!
men sorry din äckliga falska fitta så slipper jag dig snart (;
hade kommit bort ifrån dig i all evighet, och fy fan vad bra jag mådde (:
sen helt plötsligt så kommer till min skola över att titta runt och sen börjar ? :o
ja usch, ditt falska äckel, knäcka mig kan du nog göra, men jag knäcker nog dig först din jävla bred last!
och snacka skit vet vi om att du kan, men kan du inte ta i lite till ditt falska stolpskott?
jag menar sanckar fan inte din jävla bull schit och stoppa upp i dina jävla bred last för helvete!
hur fan kan du gå runt och snackar massa jävla skit när du inte ens bara va där ditt jävla stolpskott!!
fast glömde ju 1 sak, det kommer ju bara skitsnack ur din äckliga falska trut!
gör sverige en stor tjänst och sluta att snacka din äckliga skit snack, är det förstått innan du aldrig mer få ett jävla ljud ur din jävla äckliga falska trut!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0