tvätt, städ, farmor, mat & sova.

tvätt, städ, farmor, mat & sova.
är ju så att jag har ju egentligen "städdag" på söndagar,
men sen jag började tvätta lördagarn så har jag kommit på det att då kan jag lika väl allt städa lördagar med.
så är allt klart när söndag kommer och då kan man bara ligga i sängen och dra sig innan en hård skolvecka börja (:
så nu är iaf första maskien igång, så får väl ta och börja lite sakta på mitt rum nu då kanske.
sen blir även en vända till farmor senare kanske (: om dom nu väl allt har tid med oss.
sen blir det väl förhoppningsvis någon god mat som man kan äta, och inte bara massa grönsaker.
sen är nog kl ganska mycket efter allt detta så dår blir det nog att ta och sova.
ska även be min far om lite hjälp på mitt rum. hoppas han kan hjälpa mig så inte det är fotboll på tv.
då är han helt fast, och då finns inget som göra att han flyger ur soffan om han inte måste.
men nu städningen (y)
har en bra lördag (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0