söndag, städa & plugga.

som sagt söndag idag igen, och ytligare en vecka som har gått.
och som vanligt så är det kass uppdaring.
ska försöka sammanfatta veckan som gått (:

måndag: då va det skolan, skulle egentligen haft prov, fast blev aldrig så pga något missförstånd.
sen blev det lite vanliga lektioner fram till luchen, sen efter lunchen så blev det vidare till karlskrona behandlingshem.
sen efter det så blev det vidare bort till pappsen en sväng för att prata lite sen vidare till mamma och glor.

tisdagen: så va det svenska och gick igen inför provet som vi ska ha.
sen blev det att träna mellan halv 8 och halv 9 och har nog aldrig varit så slut i hela mitt liv efter det.
och speciellt inte haft sådan träningsvärk som jag hade då. :( men det är bara att gå på det igen :D

onsdagen: skola en lite stund. skulle egetnligen blivit att tränat, men hade sådan trängingsvärk så jag visste knappt vad jag skulle ta vägen, så blev att hoppa det och sen åka hem till pappsen. sen fick även angelica sin lilla pojk, grattis än en gång :)
fick även en jätte söt groda utav min mamma som är en sparbössa (: den är jätte söt :)

torsdagen: så va det dag pass på praktien. och äntligen eget ansvar och får lära mig lite.
fast ändå lite frågetäcken som inte är redigt utdragna, men det hoppas jag på att chefen hjälper mig med.

fredagen: så vad det kvällspass på praktiken. ganska skönt med det me.
sen blev det att träffa och röka med sandra en stund på kvällen med. sen vart det vidare hem och sen bara sova ungefär.

lördagen: var bara hemma dag. hände inte ett skit hemma.

och nu är det söndag och nu händer allt. städa, hämta tvätten, och inte slarvstäda. utan verkligen tömma alla lådor och verkligen allt jag kan har lagt/gömmt saker. så nu blir det väl att sätta igång med det. sen bir det väl att packa ner lite böcker till skolan imorgon och även plugga. tror även jag tar en runda på gymmet imorgon :p får väl se om det finns nåot intresannt att göra (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0