en full sommar,

ja denna sommaren har varit rätt så full med massa saker.
för det första så hade jag ju planerat att ha sommarlov, men nej så blev det inte.
utan det är varit jobb precis hela sommaren. va ledig under helgen efter vi hade slutat skolan. 
sen är ajg ledig knappt en vecka innan vi börjar skolan. men som sagt, det blir pengar :) 
sen i och med att jag knappt har varit ledig någonting i sommar, så har jag ändå hunnit med en del.
först och främs så har jag knappt varit hos mamma (ja, då har man ju rätt så maffigt schema).
sen har det varit dop, och att gå från att bara vara syster till att helt plötsligt vara både syster och gud mor känns precis helt underbart :) va ett jätte mysigt dop. fick även träffa min kära mormor och morfar, även min kära kusin och min kära moster som jag inte har träffats alls i sommar :/ men nu när jag slutar jobbar så blir det lätt dom sista dagarna som ska tillbringas i göteborg. 
sen även så har vi flyttat från ett hus till ett annat.
så ja, sommaren har verkligen inte varit något sommarlov för min del.
men blir pengar och som sagt så blev man ändå gud mor till världens sötast pojk :) 
så nu har man yttligare en anledning till att skämma bort honom (: 
min älskar pojk :D <3
 

världens sötaste pojk, (lisa har gjort om bilden)

påväg in i kyrkan,
håller tal "Ett gudbarn"

lillpojken får vatten över huvudet,

lillpojken får vatten över huvudet, 

precis efter dopet, 

när man kommer till "efter festen" så kunde man somna gott,

även hos kusinen kunde man somna,

ett stycke ur dop beviset, 

ytterligare ett stycke från dop bevis,

dop bevis, 

ett stycke ur dop beviset,

pömsig säg, 

fadder brev, 

ett stycke ur fadder brevet, 

ett stycke ur fadder brevet,

håller tal,

håller tal, 

Fadder/Gud far Jock, Fadder/Gud mor Nathalie, Pappa Henric & Mamma Pernilla :)

efter att haar fått vatten över huvudet, 

sitter hos fadder/gud far joacim (:

och får väl avsluta ett väldigt snygg bild ifrån oss kusiner (: som för en gång skull är normala :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0