skriv rubrik här..

då är man så gott som klar för vad kvällen har att erbjuda.
det enda som är kvar är bara att angelica ska ta och höra av sig för att se när hon kommer.
sen blir det med att gå ner till stan och se om det är något annorlunda som har hänt, (vilket jag då inte tror).
sen blir det hem rätt tidigt och även lungt med alkoholen i och med att det står jobb på schemat imorgon.
det ända som hade varit ett väldigt stort + i kanten hade varit om min jävla hosta hade kunna försvinna med.
ne nu ska jag se om det är så att jag kan fixa mina skor :o så nu blir det att  försöka fixa skorna, och även se om man kan hitta en tröja sm man han ha på sig, har verkligen ingen lust med att bara gå i linne. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0