hej lördag & söndag (:

lördag: blev bara att ta det lungt en liten stund. sen kom emma och micke och hämtade mig sen bar det vidare hem till dom, där jag träffade min sötnos bella bus. sen blev det vidare till öb. konstigt nog så kom inte poliserna alls, förrens 5 min innan alla skulle åka ungefär :p sen blev det bara hem och ta det lungt och titta ett avsnitt av oc sen blev det att sova som en stack (y)
puss på det (y) 

söndag: ja idag blir det bara att städa och packa.
blir bara städa hela rummet och packa för vidare över till göteborg och massa äventyr (y)
jag längtar till måndag för då sitter jag på tåget på g upp till göteborg :D
sen på tisdag så blir det massa saker (y) sen åka hem på onsdag.
så kommer inte blogga någonting ungefär när jag är i göteborg (y) så blogga sen när jag kommer hem därifrån (y)
så nu blir det städning och sen packa (y)
puss på det (y)

Niclas Wahlgren - utan kläder i regn.
längesen man hörde den,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0