hej måndag, (:

ja då blev det bara lungt idag, in te stan för att träffa kära vän.
sen blev det vidare till tåget, vilket jag missade :(
så fick sitta inne på stationen och vänta i 1 timme.
och det för det så fick jag en dryg gubbe som prata om hela sitt liv eller någonting.
sen blev det hem och äta grillat. sen blev det ner te stan en snabbis.
sen vidare hem moch nu sitter jag häre och leta efter skal/skärmskydd till min mobil vilket inte alls gå bra :(
sen blir det vidare till sängen för 1 avsnitt utav oc, sen vidare till sömn.
upp tidigt i morgon för att gå till praktiken, första dagen i morgon (:
ska blir kul att komma ifrån skolan en stund. :)
så nu ska jag leta vidare efter skal/skärmskydd till min mobil.
puss på denna dagen :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0