hej måndag, tisdag, onsdag & torsdag (:

känner att det blir dålig uppdatering när facebook finns i mobilen nu, så får väl skriva lite kort om veckan som goot!

måndag: blev det malmö med kära farmor. hade väldigt roligt plus att det va väldigt skönt att komma hemifrån en stund och tänka på lite annat. köpte en hel del i malmö.
köpte en everest väst, everest jacka, väska, ansiktsk kräm, smink ta bortnings medel, solglasögon. det va det enda jag kom på nu. men säkert massa saker jag har glömt, men men.
blev en väldigt lyckad dag, och en skön hel dag med min kära farmor.
tack så jätte mkt för allt fint jag fick. (:

tisdag: blev det först upp till vidablick för förbesök inför apun. ganska bra schema om jag får säga det själv.
sen blev det vara med oliva och gå runt hela stan. plus träffa johanna en stund med (:
även hittat ett jätte fint dop present till lilla elvis. får se vad det blir till pojken. är sjukt svårt att hitta saker till killar. hmm, hade varit tusen gånger lättare att hitta någonting till en flicka. men kan kanske flirta lite med mamma och se om hon kan köpa någonting på den söta affären som ligger i kalmar :)

onsdag: blev bara en skön hemma dag. blev oc & sängen hela dagen :p

torsdag: träffade olivia en stund, och åt årets glass. sen blev det vidare till anneli för fika. sen blev det bara hem och äta, sen bara ligga här och glo, så blir nog ett avsnitt oc, och sen vidare till sömn, för sen spendera helgen hos mamma. fick även ett påskägg utav anneli, tack så jätte mkt söta du :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0