hej onsdag, torsdag, fredag & lördag (:

har haft ganska dålig uppdatering här :( men ska väl försöka skriva om onsdag till idag. så får vi väl hoppas på att det blir bättre med uppdateringen :)

onsdag: va det 11 kaffe ( som vanligt när man är hos mormor) sen runt 12 så åkte vi in till nordstan och gick runt och kollade lite gran. sen blev det vidare till centralstationen för att ta tåget hem igen. som sagt, en kort semester men ändå trevligt och massa äventyr. men detta blir alltid ett minne över hur dessa dagarna är! men nu ska jag inte sitta här och skriva mera om onsdag.

torsdag: då va det skola, hade matteprov och sen bara va det kursvadering på själva samhälle. sen blev det vidare ut till elgigianten och lämna in hårddisken, och fick tillbaka en som är lite bättre och lite dyrare. men det blev skit bra (y) sen blev det bara hem och glo. träffade även emma sen på kvällen och sen blev det att sitta och ruttna vid godishörnan vid deras "mysiga" uteplats när alla stirra på en :o men sen blev det hem och sova.

fredag: då blev det skolan en lite stund, sen skulle man med mamma och handla och kommer där ifrån med en ny mobil. så det blev inte så mycket pluggande på teorin men det va ändå en mysig dag/kväll med mamma. sen blev det att ta hem inlainsen så att man kan gå ne lite till sommaren nu, ( i och med att en del folk tkr man har gått upp för mkt) ska blir så skönt. så slipper även pappa att inte köra och lämna mig någonstans. utan då kan han lika väl allt bara hämta mig (: ska blir skönt :D

lördag: ja idag har man duschat och tittat igenom mobilen. herregud man hittar hur mycket som helst för varje sekund. så nu ska jag lägga över saker ifrån min "gamla" mobil till min nya mobil nu :) sen blir det att sminka sig, och sen blir det att bara ta det lugnt för vid 5 kommer emma och hennes gubbe och hämta mig (: så jag finns på mobilen (: plus att jag hittade en sms signal med att någon kasta en snöboll på min mobil. och jag blir livrädd varje gång för tror att jag har tagit sönder den :(
men nu måste jag göra mig igordning :D

så det va lite uppdatering ifrån onsdag till lördag :p
men nu ska jag sminka mig och allt :d
puss på detta :p

plus att jag saknar min söta flicka :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0