dålig uppdatering på max nu då ja!

hänt nen hel del saker här sen senaste inlägget, men får väl skriva lite kort om vad som hänt nu då.
varit skolavslutning i skolan, rekton var ganska generös utav sig, utöver betygen som vi fick så fick
vi även en ros (: sen blev det bara 1 veckas sommarlov, för senda vidare till jobb
hela sommaren (: kommer kännas så fint sen när pengarna rulla in på kontot :D
sen har jag bara tagit det lungt, när jag inte jobbar. även varit hos mamma lite under sommaren.
så nu sitter man hemma hos kim och vänta på att han ska ringa så att jag kan
gå och möta honom eftersom att jag sitter hemma hos han och vänta på att
han ska komma hem ifrån pubben. även varit så duktig att jag har smått städat hos honom.
även träffat min underbara vän som alltid finns vid min sida, tack så mkt hjärtat <3
ne nu har jag lite annat att göra, ska försöka komma på bättre tankar över vad det är jag vill.

lättare att falla ner än att titta uppåt ,



Kommentarer
Postat av: Mr X

Du är så sjukt fin när du står där och spänner dig in till väggen ;) hoppas allt e bra med dig!!

Svar: Tack antar jag?
Nathalie

2011-08-31 @ 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0