hej måndag, (:

på schemat stod det svenska och hemgång (:
då blev det skriva klart novellen i skolan och
sen blev det åka hem för att göra klart engelskan hemma (:
så det blev engelskan att göra klart den, sen blev det äta,
prata lite med mormor, sen titta på OC och nu sitter jag här med mitt te,
och fundera på att titta ett avsnitt till innan det blir att packa ner alla böcker för imorgon och sen sängdags.
natten var då dock inte min bästa vän inatt.
min största kärlek attackerade mina fötterer och mitt ansikte hela natten.
men jag älskar han iaf även fast han älskar mina fötter
och mina händer när han väl allt inte ha något att göra men det får väl gå (:
ne nu blir det att dricka upp mitt te när det har svalnat lite gran sen blir det avsnitt oc :D
tror jag har drogat ner mig i oc :o detta är fan inte bra. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0