hej onsdag, (:

ja då har det varit samhäll idag då.
nästan skrivit klart om den dära analysen om vietnamkriget (:
sen blev det hem och äta och duscha och sen vidare in till karlskrona igen,
för att träffa linus, sen blev det massa roliga saker (:
sen blev det vidare hem och äta, sen nu sitter jag här helt utslagen.
har kommit på att tidigar morron är fan inte bra :(
men nu blir det plugga lite om jag orka sen blir det fan att sova,
eller ja jag tror jag skiter i att plugga, tror jag lägger mig alla redan nu :(
usch är verkligen helt död, det borde vara förbjudet att vara helt död kl 8a :(
men nu blir det att fixa sig tills natten, sen får vi se när ögonen trilla ihop och munnen gapar stor efter en gäspning (:
puss och god natt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0