dålig uppdatering...

ja jag vet att det är dålig uppdatering nu, men orka inte starta datan bara för att slänga iväg ett blogg inlägg :p

ja då va det även en onsdag snart över,
och med denna onsdagen så har man träffast johanna och sandra (:
först så blev det skolan med engelska, skulle varit medicinskgrundkurs och vård och omsorg,
men tyvärr kom vi aldrig så långt.
så då åkte man hem för att träffa kära johanna, med en fika på andra våningen och fick
ett jätte fint smycke till navlen och sen som johanna sa "jag hade ingen livlig fantasti,
men visst du hade hål i navlen sen visste jag inte vad jag skulle köpa mera så skratta inte åt mig"
ne men  visst lider man av dålig fantasi om man köper 2 paket cigg, men du är för söt iaf hjärtat (:
sen efter det så skulle johanna hjälpa mig med att hitta en bh, men det slutade med att vi höll
på att dö i provrummet så vi gav upp det. och tur va väl det för då fick man även se sandra (:
sen blev det hem och plugga lite i medicinskgrundkurs i och med att det inte blev något i skolan.
så nu blir det nog bara sängen för en tidig morgon i morgon på praktiken, 7-14.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0