söndag, städa, färgat håret, tvätta, plugga.

som rubriken säger, det är söndag, måste städa, och har färgat håret och håller på att tvätta.
tvätta är fan så mkt roligare än att städa alltså :s men får väl ta tag i mitt liv snart och börja städa.
sen har jag färgat håret med kändes att det behövdes med utväxten (y)
sen blir det väl att plugga lite till provet imorgon (vilket jag inte fatta ett skit om men iaf)
sen blir det väl att sova för att orka med allting imorgon, prov och karlskronas behandlingshem (y)
usch, nu blir det snart till maxi sen blir det väl hem och städa och titta tvätten. (:

blir väl uppdatering till och från när jag orka och när det finns något onördigt at skriva om :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0