hej fredag, lördag och söndag (:

fredag: blev hem till mamma en stund. äta mat mysa med min prins. Amanda kom med förbi en stund på kvällen och pratade lite sköt med mig. längesedan man såg dig vännen. sen blev det sängen.

lördag: fanny kom upp till mig och åt tacos med mig (: sen blev det bort till city gross och sen vidare hem. när jag sätt på bussen så försökte busschauffören ragga på mig :o äckligt. sen blev det hem och titta på ett päron till farsa i lars vegas. sen blev det vidare till sängen.

söndag: ja Amanda skulle kommit till mig en stund. så fick jag ett sms över att han håller på att bli sjuk. så då blev det att låga mat och sen städa lite. sen har jag tittat på teen mom och nu tittat jag på det kan bli bättre. tänk att leva med en sådan dålig bakgrund och se hur bra dom mår nu. det är inte sant. men nu ska jag lägga ne att blogga och titta klart på detta. sen blir det sängen (:

kan inte ändra eller lägga till bild i och med att jag inte vet hur man gör i och med att jag sitter på mobil och blogga . puss och sov gott (: lita du inte på mig idag, lita på mig i morgon då ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0