hej lördag , (:

ja på scehmat idag står det att man ska vara barnvakt och sen till farmor (:
först blev det bort till farmor för att fixa klart ett arbete inom samhälle som har med "arbetslivet" och göra.
sen blev det hem och äta pizza (y)
sen nu sitter jag och vänta på att pernilla ska hämta mig så jag kan få träffa min sötnos som jag ska tillbringa hela kvällen/natten med massa barn mys :)
sen blir det väl att plugga lite om man nu väl allt kan göra det om inte lilla busfia ta upp all tid (:
ne nu fundera jag på att packa ner lite plugg som man kan göra hos pernilla när man ändå sitter barnvakt och sen packa ner min kära antibiotika :(
ne nu blir det oc och sen packa ner lite skit till i kväll :)
puss på denna lördagen :*

Kommentarer
Postat av: Catrin

<3

2011-04-02 @ 18:04:11
URL: http://catriin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0