hej måndag, (:

ja då va denna dagen med snart slutförd.
först utvecklingsamtal, hmm både bra och inte bra saker fick man veta.
men vad får man göra? jo plugga, plugga och plugga mera.
men får väl göra det bästa av dom negativa sakerna.
sen blev det teater, ganska dryg teater.
det fanns nog en handling i den, men den fattade verken jag eller jossan.
så ja, den va vädligt tråkig och dryg.
jossan tyckte den största höjdpunkten va när jag fick handsprit över hela ansiktet och speglen.
så aldrig mera handtsprit utifrån, utan ska nog använda min egna nästa gång.
men nu får det blir att plugga på uppgifterna i samhälle och idrotts provet, och samhälle provet.
så nu får det tråkiga ta över mig. sen får det roliga vänta tills ikväll någon gång (:
så nu får det blir lite samhäll, lite hemsjukvård, och kanske lite teori och lite allt möjligt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0