hej onsdag, (:

skola idag med samhälle, skit kul att gå i skolan för 80 min, eller inte :p
sen blev det hem till mamma och packa ihop mina saker sen blev det hem till pappsen, och nu sitter jag här och bara vänta på att kl ska blir 15.00 så man kan titta på OC (:
sen blir det att ta det lungt och äta lite senare när pappsen och dom kommer hem :D
sen blir det kanske ut och vandra ikväll med robin (:
men nu är jag så död så jag orka inte sitta här längre :)
nu får det bli någonting att göra.
jag saknar dig sötnos, <3

jag är inte mindre värd än du, bara för att jag har bröst och inte kuk. jag är en tjej, ingen sak. så sluta ständigt kommentera allt. jag är också en människa. vi är samma ras, så sluta kalla mig fitta ditt jävla as. sex kan du skryta om, men kärlek vet du ingenting om!

längesen man hörde Natasha Bedingfield - Unwritten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0