hej söndag , (:

då är det söndag och sista dagen på denna helgen, sen börjar skolveckan i morgon.
helgen har man spenderat i malmö och förskyldning.
idag lär väl inte hända så mkt, blir väl att sova en liten stund i och med att helgen så gott som varit sömnlös :(
sen vid 6 tiden blir det tacos (: kanske kan få i sig lite mat ikväll iaf.
både förlorat sömnen och förlorat mataptiten :(
men har ändå varit en helt underbar helg, förutom förskydlningen, sömnlöshet, förlorad aptit och små bråk.
men nu blir det en sov stund för mig innan jag kanske sätter i gång med att städa sen om jag orka med det, sen lite mat om jag kan få i mig någonting.
men puss på denna helgen iaf :*  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0