måndag.

har varit ganska så seg uppdatering pga att jag inte haft någon data och för
att jag nästan bara suttit på mobilen när det gäller internet, så det är nog lite
darför och kanske lite med att jag tappade intresse samtidigt som jag inte hade någon data.
snart så fyller man år med :s märks att snart 1 år bara sprungit iväg, tkr allt det är konstig,
men men får väl överleva tiden som springer iväg. och förhoppningsvis så kanske
jag kan köpa mig ett nytt täcke som håller värmen och allt nu när man fyller år,
sen får man väl köpa nya data med snart, innan denna kära datan snart gett upp (tur julafton med är snart).
fast har varit med i några år så kan inte begära så hemskt mkt faktiskt.
men nu blir det väl att plugga lite engelska (i och med att jag glömt göra det)
och sen lite social omsorg i och med att jag missade det pga elvråds möte..
så nu blir det engelska sen blir det social omsorg och sen om jag orka kanske lite teori.(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0