att man kan vara så blind och gå på samma lögner gång på gång ,

visst okej det är en sak att blir irriterad för små saker. men att ljuga om små saker för en person och sen inse att det har varit helt fel för att sen kunna säga att det inte va det dom menade?
nehe visst okej du menade inte det? men om det kommer att upprepas en gång till klart som fan att man börja undra? eller är det bara jag som är så jävla trögt och tycker att man ska hålla fast vid det man en gång sakt, och speciellet stå för det man har sagt?
men att sedan tänka efter att man verkligen inte vill förlora tanten/gubben eller sin kompis och sedan tänka vidare på vad det kan ställa till med? sen även kunna ha mage att säga efter att man fört talan för både sig själv och personen i fråga "jag vet inte vad jag tänkte med. snälla förlåt. det va inte meningen kan du förlåta mig? jag ber, det stanna verkligen. gör det inte värre än vad det redan är."

då börjar man undra:
"jag vet inte vad jag tänkte med." ne det kanske du inte vet, men om du inte vet det då så hur ska du då kunna veta det sen? det är ju bara skit snack. man måste kunna veta vad det är som dra blicken just dit, eller det fotsteget dit. så jävla svårt är det väl inte? 

"men snälla förlåt" ja förlåt är lätt att säga, men hru kan man som person som sitter i den ena luren veta hur seriöst det kan vara? det är väldigt lätt att sitta och säga förlåt hit och dit. men visst kan väl köpa om det rör sig om 10 mil och uppåt då kan jag väl köpa att man säger förlåt via en telefon. men hallå? bara där kan allt blir fel. "ja men jag är leden för det" jaja, men hur ska personen i fråga veta det, när det är lätt för två människor och mötas upp och får se det mot 4a ögon? inte så jävla svårt.

"det va inte mening kan du förlåta mig?" nej det kanske inte va med meningen nu. men vem vet när det verkligen är med mening då? skämt och sido finns väl allt. (ja jag är en person som kan skämta med killkompisar om det ena och det andra). men man måste kunna veta vad det är som kan uppfattas fel hos andra personer i omgivningen. speciellt då om man har gubbe/tant. ska man inte kunna tänka lite mera då? hur det kan uppfattas när den personen får veta hur det ligger till? kan inte det blir värre ifrån ryten till att personen  fråga själv säger det? ne usch jag kan blir så trött på detta.

"jag ber, det stanna verkligen mellan oss?" vad är det som ska stanna mellan oss? det är inte direkt så att vi har begått något brott? visst ja gkan köpa om du är rädd för att det ska brista. men vad fan visa att du har någon stake i kroppen för fan och vakna upp i verkligen. man kasta inte bort ett förhållande hur som helst :s har du gjort ett misstag och verkligen inse att det va fel så varför i hela friden ska det då stanna mellan oss? visa att du kan stå för dina misstag och säg som det är. inget blir bättre utav att bara ljuga visst vita lögner har jag med dragit några gånger men jag menar man måste ju ändå stör för något som är fel i sig :s herregud. skaffa lite skin på näsan och väx upp i den rediga verkligheten :o

"gör det inte värre än det redan är." nej det är lite svårt att göra det värre än det redan är. det ärä du som är boven i allt ? jag spelar med, och jag är verkligen jätte seriösa med saker och ting. till och med lika seriös som att grisa kan flyga. jag gör det inte mer värre än vad du själv lyckas åstakomma :s vill du göra det värre än det redan är så är jag med på det. men du kan inte tror att jag kommer ljuga om någon fråga, och det vet jag väl inte redigt om det kallas för att göra saken värre än det är? plus att det va du som ljög för mig, inte tvärt om? sen fråga varför man blir irriterad? men herregud. nu är vi tillbaka på ruta ett igen med att skaffa lite skin på näsan och verkligen öppna ögonen för verkligheten. vill du göra det värre än vad det redan är så är det upp till dig. men jag sköter mitt så länge du sköter ditt. vill du sköta ditt och även mitt så kan du itne förvänta dig att jag ska bara sköta mitt.

så i min mening så är nog inte killar så starka på att diskutera som vi tjejer är. men ett tips:

börja aldrig starta något som du inte kommer att klara av i längden och försök samla skuldkänslor hos den andre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0