har varit dålig uppdatering, men

det ska försöka blir bättre på den fronten. inte säkert det blir uppdatering varje dag, men iaf någon gång i veckan.

det är en hel del saker som kommer hända en hel del nu dom senaste månaderna.
men idag är det ju söndag och ja, det betyder ju städning. men är lite seg på den fronten.
men helgen har bestått utav att vara på jobbet, (elle ja en del tycker inte man sak säga så, för man inte får betalt. men om man säger praktik så är det ju samma sak så gott som. praktiken ska ju vara en slags "jobberfarenhet", så varför då inte bara säga att det är jobb istället för praktik? som sagt det är ändå en erfarenhet utan lön. så jag säger jobb istället för praktik.) som andra kanske inte vet så är jag på sjukhuset och gör min praktik. så min helg har bestått i så gott som på sjukhuset, men jag klagara inte på det.
jag är inte den som måste supa varje helg bara för supandet skull, så istället för att ligga hemma så är det bättre att vara där. men som sagt, det lär hända en hel del saker dom senaste månaderna, men kan inte berätta direkt allt just nu. utan det kanske kommer ut sen :), men som en del vet så blir det ju att vi ska flytta till hus snart. flytten är planerad att vara fixad den 23-25 mars ungefär. :) ska på något konstig sätt blir ganska skönt att flytta till hus utan att tänka på alla andra. sen dom andra sakerna får ni veta senare när det händer :d
men ne nu måste jag fortsätta med att städa lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0