skriv rubrik här..

ja då har helgen blivit förbi placerad och en ny vecka har börjat.
helgen har bestått utav att flytta massa möbler, och med det så menas det med att detta va första natten i huset
känns fortfarande så fel. men sen när man är van så är det nog ingen fara.
har massa kartonger kvars om ska upp. men har ingen aning om vart jag ska ställa allt.
imtt skrivbord är ungefär proppfullt och lika så min bokhylla :s
usch, ett litet rumt men så jävla mkt saker.
men jag är tjej så jag ska nog allt få plats med allt (:
får en tjej plats med hela sitt hem i en handväska så kan jag nog få upp allt i mitt rum :D
men nu så ska jag ta med mig sängen och slänga mig i sängen för att glor på gossip girl.
så jävla skönt att ha lite sovmorgon imorgon :D
puss och godnatt alla :D


slänger in en bild ifrån lägenheten (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0