du fick mig på fall direkt,

ja då var man en stolt stora syster nu då (:
och kan säga att hade jag kunnat stanna klockan så hade jag gjort det, för jag kunde verkligen inte slitade mig. så hade jag inte börjat jobba vid 2 så hade jag nog fortfarande suttit och mys med men söta bror.
jag blev verkligen helt förälskad :o det är helt sjukt. jag fattar inte att man kan blir så kär i något så litet som inte ens vet vem man är :o men han var verkligen så söt, och så gullig när man räckte ut tungan och man sa att han var söt och bara rynkade på näsan, (vilket blev hela ansiktet) men ja, bara helt jävla underbar. så nu blir det verkligen att bomba ner mamma sen när hon har kommit hem och har kommit i ro. för här ska det jävla mysas :)
låter bilden tala för sig själv, <3
och ja det stämmer, han fick mig verkligen på fall. <3
underbara lillebror, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0